BARARARARARARAA

Kom tillbaks uuuuuuhuhhh. Ibland så undrar jag varför jag skriver här. Det är ju bara du och jag och någon till och kanske en och annan som läser. Jag kanske önskar att Leon ska säga att han vill ge ut det här en dag och sen ska vi alla tänka att åh vilken poet jag/han/hon/hen är vem vet vem jag är. Det är kanske det bloggen handlar om egentligen. Vem det är som skriver den. Allt handlar ju ändå om mig. Eller dig. Musiken hackar precis som du och jag och nu sitter jag och gråter (fast jag inte kan eller gör det i varje fall inte) på handlarns trapp. Sabina kom tillbaks och säg vad som stod på vår inköpslapp.
 
Paint fungerar inte som det ska och allt ställs på ända. är det ett budskap?
 

Kommentarer
Postat av: sambi ambi

du är så bra gubben
det spelar ingen roll om jag är här eller där allt är ändpå skit. va ska man göra me livet. leva det. spela ut sina pjäser . det är så kallt här. snart handlar vi igen. kan vi sova på sparta? godnatt

2014-05-25 @ 09:19:04
Postat av: sambo

vår inköpslapp

2014-06-17 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0